ÎNCĂRCARE FREON AUTO

La noi beneficiezi de un serviciu complet destinat instalației de climatizare a mașinii tale. Vino la noi în service pentru curățarea refrigerantului de impurități și pentru încărcarea cu freon a sistemului de AC cu cea mai performantă și mai precisă aparatură disponibilă pentru mașina ta.

Când trebuie să apelezi la serviciul de încărcare cu freon?

  • Cel puțin de două ori pe an pentru a pregăti instalația de aer condiționat a mașinii pentru sezonul rece și sezonul cald.
  • Dacă simți că instalația de aer condiționat răcește foarte greu.
  • Dacă după pornirea AC-ului simți un miros neplăcut.

Etapele încărcării cu freon:

  1. Aparatul de ultimă generație folosit de DEPOZITUL DE ROTI extrage freonul si uleiul existent în instalația de aer condiționat, curăță întreg sistemul, iar apoi videază instalația pentru a se constata etanșeitatea sistemului și pentru a se afla dacă există pierderi de freon.
  2. Aparatul umple instalația de aer condiționat cu cantitatea de freon recomandată de producătorul mașinii, adaugă cantitatea necesară de ulei și verifică presiunea din instalație.

Beneficiile serviciului

  • Vei folosi instalația de aer condiționat a mașinii în condiții optime și la capacitate maximă.
  • Se elimină și mirosul neplăcut din mașină, iar tu și pasagerii veți respira doar aer curat.
  • Se depistează eventualele scurgeri sau pierderi de presiune.
  • Cantitatea de freon este reglată conform modelului tău de mașină.

Recomandările noastre

  • Pornește aerul condiționat o dată la două săptămâni, chiar și pe timp de iarnă, pentru a prelungi durata de viață a sistemului. Pornindu-l, freonul circulă prin sistem, iar uleiul cu care este amestecat lubrifiază componentele și garniturile sistemului.
  • Folosește aerul condiționat pentru dezaburirea mult mai eficientă și mai rapidă a geamurilor. Fiind mai uscat, aerul condițonat dezaburește instant.
  • Atunci când este posibil, parchează la umbră in sezonul cald.
  • La drum lung, păstreaza o diferența de maxim 5 grade între temperatura de afară și cea din masină pentru a nu iți pune în pericol sănătatea prin schimbările bruște de temperatură.

ÎNCARCAREA CU FREON ECOLOGIC (R1234YF)

De ce este nevoie de un nou refrigerant pe piață?

 La începutul anilor ’90 dupa ce a fost interzis refrigerantul R-12 din cauza toxicității transmise în atmosferă, noul agent frigorific (freon) R-134a a fost utilizat pe toate tipurile de vehicule cu instalație de climatizare, datorită faptului că avea avantajul de a nu conține clor, astfel încât, prin utilizarea sa, nu există niciun pericol pentru stratul de ozon.

Însă, deși, mult mai ecologic ca predecesorul său, freonul R-134a are un potențial substanțial de a mări încălzirea globală. Potențialul de încălzire globală, sau GWP, reprezintă o masură a cantității de căldură pe care un gaz cu efect de seră îl poate captura în atmosferă.

R134A are GWP-ul de 1430, în timp ce guvernele americane și europene solicită utilizarea unui agent frigorific cu un potențial de încălzire globală (GWP) mai mic de 150.

În 2006, Uniunea Europeană a adoptat o directivă cunoscută sub numele de 2006/40 / EC. Scopul directivei a fost acela de a reduce emisiile de gaze fluorurate cu efect de seră generate de sistemele mobile de climatizare. Obiectivul final a fost acela de a avea autovehicule care utilizează agenți frigorifici care au un potențial de încălzire globală mai mic de 150.

La 1 ianuarie 2017, orice vehicul nou care utilizează un agent frigorific cu un GWP mai mare decat 150 va fi interzis în Uniunea Europeană.

Ce este R1234yf?

 Agentul frigorific sintetic HFO , dezvoltat în comun de DuPont și Honeywell ca succesor al refrigerantului R134a pentru instalațiile de climatizare pentru automobile.

Potentialul său de încălzire globală (GWP) este ultra-scăzut, cu un rating mai mic de 1. Însemnând că un kilogram de R1234yf eliberat în atmosferă are un efect de seră semnificativ mai redus decât un kilogram de dioxid de carbon

Anii de cercetare intensivă au fost intreprinși de industria automobilelor pentru a găsi un înlocuitor pentru R134a, rezultând ca noul agent frigorific R1234yf să fie folosit pentru noile sisteme

În comparație cu R134a, s-au realizat îmbunătățiri considerabile ale calității și robusteții componentelor, precum și respectarea mai multor standarde noi SAE (Societatea de Ingineri de Automobile) în sistemele R1234yf. Sistemele sunt proiectate pentru a preveni scurgerile potențiale ale agentului frigorific în interiorul vehiculului

Din punct de vedere al serviciului și al reparației, R1234yf are proprietăți termice similare cu R134a, ceea ce înseamnă că defecțiunile pot fi diagnosticate folosind aceleași metode ca pentru R134a

Cea mai mare diferență este clasa de inflamabilitate A2L a lui R1234yf, ceea ce înseamnă că este ușor inflamabil. Acest lucru implică precauții suplimentare în ceea ce privește depozitarea, transportul și manipularea acestui gaz.

În comparație cu interdicția regrigerantului R12, livrările de R134a vor ramâne disponibile pentru întreținerea echipamentelor existente însă din anul 2017 toți producătorii de automobile sunt obligați să echipeze noile vehicule cu instalația de climatizare necesară noului agent frigorific R1234yf.

Beneficii:

  • Conceput pentru utilizarea în sisteme de climatizare mobile
  • Capacitate de răcire similară și eficieță energetică ca a refrigerantului R134a
  • Potrivit tuturor climelor din întreaga lume
  • Reduce impactul asupra mediului
  • Respectă cele mai stricte standarde de mediu din lume
  • GWP de doar 1 – Potențial de epuizare a ozonului 0

Dezavantaje:

Clasa A2L – Refrigerant ușor inflamabil

IGENIZARE (OZONIFICARE) HABITACLU CU GENERATOR DE AZOT

Ozonator MX4000 – generator de ozon

Dispozitivul MX4000, prin ionizarea aerului atmosferic generează o formă alotropică, nestabilă de oxigen adică ozon O3. Ozonul este un oxidant puternic care elimină toate impuritățile din masina dumneavoastra.
În mod eficient elimină umezeala care se acumulează în principal pe mochete și pe evaporatorul sistemului de aer condiționat. Elimină de asemenea mirosuri neplăcute, fungi, bacterii și virusuri care pot pune în pericol sănătatea noastră. Dispozitivul, datorită capacității sale – peste 4000 mg/h este ideal de ex. pentru autobuze și cabine auto, precum și permite dezinfectarea mai rapidă a autoturismelor. Ozonul (O3) este prezent în aer atmosferic unde este produs din oxigen sub influența radiaților ultraviolete. Ozonul este un gaz mai greu decât aer, este instabil și se descompune rapid. Descompunerea accelerează creșterea temperaturii, umidității și poluării aerului. În apă ozonul se descompune mai rapid decât în aer. În formă gazoasă acesta este incolor, în straturi mai groase are culoarea albastră. În formă lichidă are culoare de albastru închis intens, iar în stare solidă este aproape negru. Ozonul este un compus oxidant puternic, mult mai puternic decât oxigen.
• Capacitatea generatorului de ozon: 4000 mg/h
• Capacitatea pompei interne: 10-15 l/min
• Timer programabil: 1-60 min
• Presiunea generată de pompă: 17 Kpa

This Week Only for World Premier

When Buying Parts With Installation

Installation of parts in the services of, our partners. Limited time offer for only new customer, also get free shipping on orders.

slider image

Ne rezervam dreptul de a modifica preturile produselor si serviciilor noastre in orice moment, fara nici un preaviz sau notificare in prealabil.

Meniul Principal Categoria De Meniu Contact
Ce cauți în Partdo?